Často kladené dotazy

Základní informace

  1. Proč volat s MOBIL21?
    MOBIL21 je síť virtuálních mobilních operátorů prodávajících SIM karty ve svých regionech jak pod značkou MOBIL21, tak ale i pod svou vlastní. Pokud si koupíte SIM kartu MOBIL21, podporujete místní firmu a přitom získáváte standardní služby volání, SMS a mobilního operátora.
  2. Kde lze zakoupit SIM kartu MOBIL21?
    SIM kartu MOBIL21 zakoupíte přímo u partnerů a prodejců jejichž aktuální seznam najdete na www.mobil21.cz
  3. Jak si aktivovat SIM kartu MOBIL21?
    Karta MOBIL21 je aktivována automaticky jakmile provedete první telefonní hovor. Poté můžete začít využívat všechny ostatní služby (SMS, data)
  4. Jaké jsou velikosti SIM karty?
    MOBIL21 dodává SIM karty ve velikosti označené jako „nanoSIM“. Jedná se o aktuálně nejmenší typ SIM karty vhodný pro nejnovější mobilní zařízení a to i včetně tabletů. Pro ostatní telefony najdete v balíčku se SIM kartou také plastové redukce ve velikosti „mikro SIM“ a „standardní SIM“ karta.
  5. Jak často musím platit paušál?
    Ceník a podmínky účtování najdete v místě prodeje. Každý partner může nabízet vlastní služby a účtovat jednotlivé položky dle vlastního ceníku.
  6. Kolik zaplatím za mobilní internet?
    Mobilní internet je prodáván samostatně a ceník najdete přímo u vašeho prodejce. Vzhledem k tomu, že lokální prodejce může také služby prodávat ve výhodných balíčcích, určitě se mobilní data vyplatí pokud již nějakou službu od partnera MOBIL21 využíváte.
  7. Co je to FUP?
    FUP neboli Fair User Policy je stav, kdy po dosažení určitého objemu dat přenesených v daném účtovacím období dojde ke zpomalení rychlosti stahování a odesílání dat.
  8. Co je virtuální operátor?
    Virtuální operátor je vlastně mobilní operátor využívající již postavenou mobilní síť jiného velkého operátora. Virtuální operátor nakoupí od standardního operátora velký objem minut, SMS a dat a proto je může poté přeprodávat za výhodné ceny.
  9. Kde můžu s MOBIL21 volat? Nebudu mít problémy s pokrytím?
    Tím, že je využito již postavené mobilní sítě, je pokrytí dostupné všude tam, kde se dovolají ostatní uživatelé mateřské mobilní sítě.
  10. Vyčerpal jsem svůj limit pro rychlé připojení. Jak ho mohu obnovit?
    Každý prodejce nabízí své balíčky mobilních dat a proto kontaktujte svého poskytovatele/prodejce.
  11. Kolik stojí volání na infolinku?
    Kontakt na podporu a infolinku vám poskytne váš prodejce, který nejlépe zodpoví vaše dotazy na jednotlivé služby, ceník a dodatečně nabízené služby.
  12. Chci si přenést svoje číslo do MOBIL21. Co mám dělat?
    Číslo lze přenést i k MOBIL21. Pro podporu kontaktujte partnera MOBIL21.